Heb ik een account nodig om te bestellen?

Nee, het is niet verplicht om een account aan te maken als je een bestelling wil plaatsen.

Tijdens het bestellen krijg je de keuze of je wel of geen account aan wil maken. De keuze is aan jou

Het voordeel van wel een account aan maken is dat je met je volgende bestelling sneller door het bestelproces heen zult zijn.

Ook kun je met een account al je bestellingen eenvoudig terugzien.

 

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?

Als je bestelling goed is doorgekomen ontvang je een bestelbevestiging per e- mail.

Na het versturen van je bestelling, ontvang je een verzendbevestiging.

 

Wat is de status van mijn bestelling?

Rechts bovenin het scherm vind je “mijn account”. Door hier in te loggen kun je de status van je bestelling zien.

 

Heb je een verkeerde bezorgadres doorgegeven?

Heb je per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via:

info@snowglobeforever.com en wij zullen indien nog mogelijk je gegevens wijzigen.

 

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Wil je je bestelling wijzigen en / of annuleren nadat je betaald hebt? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via :

Info@snowglobeforever.com. Indien we je bestelling nog niet hebben verzonden kunnen we deze nog voor je wijzigen of annuleren.

 

Kan ik mijn gekochte producten laten inpakken?

Jazeker! Snow Globe Forever biedt een cadeauservice aan. Voor de meerprijs van EUR 1,- per product pakken wij jouw cadeautje extra feestelijk in. Als je hiervan gebruik wil maken kun je dit aangeven in het opmerkingenveld tijdens het bestelproces. Heb je vragen of wil je iets speciaals, dan kun je het beste even contact opnemen via: info@snowglobeforever.nl.